Powitanie

   Witajcie kochani! 

Bardzo dawno nie pisałam na blogu, jejku naprawdę dawno temu to było. Pierwsze moje publikacje były właśnie na bloggerze. Jakieś 9 lat temu 🤭

Wiele się od tego czasu zmieniłam, ale nadal mam sentyment do tego miejsca. Tu stawiałam pierwsze kroki jako autorka. Tu uczyłam się pisać. Jak sobie czasem przypomnę moje historię to się z tego śmieje. 

Kilka lat tu spędziłam aż pojawił się Wattpad i przeniosłam się tam. Oczywiście można mnie tam znaleźć do dziś. 

Nataly_Lynch zapraszam bardzo serdecznie. Również na mojego Instagrama nataly_lynchofficial i na stronę internetową na Facebooku Nataly Lynch - Literacki Myk. 

Bardzo się zmieniłam i zmieniło się moje pisanie. Zastanawiam się czy chcecie tutaj czytać opisy bohaterów najnowszej książki czy może wolicie fragmenty książki. 

Tak sobie jednak myślę, że skoro publikuje na wattpadzie to tutaj mogę dodać opisy bohaterów albo informacje o jakiś nowinkach odnośnie tej książki. 

To teraz w skrócie co się u mnie zmieniło. 

W 2019r. wydałam pierwszą książkę 🥰 było to spełnienie mojego wielkiego marzenia. Do dziś jak trzymam ją w ręku i opowiadam o niej ludziom albo jak ją podpisuje i komuś wręczam to się wzruszam. Jest jeszcze niedowierzanie, że mam ją w ręku, że patrzę na głównych bohaterów na okładce i ich widzę. 

W 2020r. zostałam mamą... Taaak i przez to wielkie wydarzenie zawiesiłam moje pisanie na prawie dwa lata. Myślałam, że już nie wrócę, ale mam bardzo wyrozumiałe dziecko i rok temu przysiadłam do nowej książki i się udało. Obecnie pisze drugą część i zaczęłam poprawki nad pierwszą. Tak mi się podoba, że chce ją wydać. 

Trzecia nowość to moja praca, którą bardzo lubię i która również pomaga mi w docieraniu do wielu ludzi. Mam nadzieję, że pogodzę wszystko i dam radę ogarnąć. 

Muszę jednak zaznaczyć, że o swoim prywatnym życiu tutaj ani na żadnej innej stronie pisać nie będę. Chronię swoją prywatność i swoją rodzinę. 

Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest, bo wiele lat minęło. Z niektórymi osobami mam nadal kontakt i taka prawda, że dzięki temu miejscu poznałam wiele cudownych osób. 😊

Podsumowując piszcie czy wolicie opis bohaterów i jak powstawali + jakieś nowinki czy fragmenty rozdziałów?

Muszę sobie przypomnieć jak to prowadziłam kiedyś 🤭 

Także zapraszam 🥂


Pozdrawiam i całuje Nataly :) :* 


Komentarze